طی حکمی؛

«جمال لطیفی» سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان همدان شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۶۷۹۱
طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان جمال لطیفی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن قدردانی از زحمات «محرم روزبه» در دوران تصدی این معاونت، اظهار کرد: اهمیت حوزه جوانان بر هیچکس پوشیده نیست لذا باید تلاش کنیم تا شاهد ارتقاء جایگاه جوانان استان همدان در کشور باشیم.

وی گفت: نقش جوانان معرفی ظرفیت های گسترده استان در سطوح ملی و بین المللی، نقشی پایدار است که بایستی با برنامه ریزی و مشارکت ایشان شاهد گام های مستحکم و روبه جلو باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: موضوع جوانان و امورات آن ها بسیار گسترده است لذا باید تلاش شود تا با جلسات و برنامه ریزی های مدون و همچنین دیدار های چهره به چهره در بطن آن قرار گرفت تا بتوانیم نقاط قوت را تثبیت و نقاط ضعف را نیز تقویت کنیم.

وی افزود: یکی از موارد که باید در دستور کار قرار گیرد بکارگیری مشاورین جوان در شهرستان ها، شهر های کوچک و روستاهای استان همدان برای ارتباط گیری موثر جوانان و تقویت روحیه مطالبه گری است.

سیفی با بیان اینکه مدیریت هنر درست استفاده کردن از افراد در جایگاه های مناسب است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر کادر اداره کل ورزش و جوانان استان از تعهد، تخصص وتسلط ویژه ای برخوردار است امیدواریم در راستای ارتقای جایگاه ورزش و جوانان استان که دو بال ناگسستنی هستند تلاش شود تا به اهداف ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

وی ادامه داد: آقای لطیفی یکی از جوانان موفق استان همدان است که برای انتصاب ایشان ساعت ها تفکر و برنامه ریزی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان بر ضرورت همدلی و وحدت برای توسعه همه جانبه استان همدان در بحث ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: پیشرفت حاصل وحدت و همدلی است.

در این برنامه، از محرم روزبه تکریم و جمال لطیفی بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز