رئیس هیئت کشتی استان همدان:

برای رشد کشتی استان همدان تمام قد می ایستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۵
برای رشد کشتی استان همدان تمام قد می ایستم
رئیس هیئت کشتی استان همدان، گفت: برای رشد کشتی استان تمام قد می ایستم.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان همدان، حمیدرضا یاری در نشست با ورزشی‌نویسان همدان با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته اتفاقات خوبی در کشتی استان همدان رقم خورده است، اظهار داشت: سال گذشته ۲۸ اردو در استان همدان برگزار شد و بیش از ۲۵ اعزام نیز به مسابقات کشوری داشتیم.

وی افزود: ۳۵ مسابقه استانی نیز توانستیم درسال گذشته برگزار کنیم همچنین تمام اعزام‌ها در رده‌های مختلف سنی به طور کامل انجام شد.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به درخشش کشتی گیران همدان گفت: در مسابقات قهرمانی کشور در بیرجند پنجم شدیم و تیم امیدهای ما نیز بعد از مازندران در رتبه دوم کشور ایستاد.

یاری خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل کرونا تیم های نوجوانان و جوانان به مسابقات اعزام نشدند که به طور قطع در این رده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن کشتی‌گیران قهرمان در راس کشتی استان همدان بیان کرد: در این ۲ سال اخیر ما قهرمانان را سرکار آوردیم و کش و قوس‌هایی نیز با مربیان سازنده در این ارتباط داشتیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه هیچ خصومت شخصی و مشکلی با کسی در کشتی استان همدان ندارم، گفت: از همینجا  اعلام می کنم که با هیچ کس در کشتی استان مشکلی ندارم و اگر کسی انتقاد سازنده‌ای به نفع رشد کشتی استان همدان دارد با آغوش باز آن را می‌پذیرم و درب هیئت کشتی استان به روی همه جامعه کشتی باز است.

وی افرود: اگر واقعا کسی کشتی استان را دوست دارد نمی گذارد کشتی وارد حاشیه شود و بنده تمام قد با تمام حواشی پای کشتی استان همدان ایستاده‌ام.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به لزوم تعامل با تمام نظرها گفت: تا جایی که به اصل کشتی استان لطمه‌ای وارد نشود با تمام نفرات کنار می‌آیم اما نمی گذارم کسانی که سابقه حاشیه در هر دوره برای کشتی استان  داشته اند مجددا به کشتی لطمه بزنند.

یاری خاطرنشان کرد: در این ۲ سال اخیر تمام تلاشم را برای رشد کشتی داشته ام و با کمک همه بزرگان و قهرمانان سعی کردیم جان تازه ای به کشتی استان ببخشیم .

رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه در ایام کرونا هم نگذاشتیم قطار تلاش کشتی استان  متوقف شود، گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کشتی‌گیران شاخص ما تمرینات را پیگیری می‌کردند و نگذاشتیم قهرمانان ما از آمادگی بدنی مناسب دور بمانند.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان هم نشان داد در ایام کرونا با برنامه ریزی مدون دکتر دبیر کشتی کشور نخوابیده است.

یاری با اشاره به دفاع از سهمیه کشتی‌گیران همدانی در مسابقات کشوری بیان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در مسابقات جوانان فارس سهمیه‌مان را افزایش دهیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: ما مهره‌های خوبی در استان داریم که تلاش می‌کنیم بیش از ۵ اردوی آماده‌سازی خوب را برگزار کنیم.

وی با اشاره به کنترل حاشیه‌های کشتی شهرستان‌ها ،گفت: خوشبختانه موفق شدیم مسائل حاشیه ای شهرستانی چون نهاوند را با آوردن قهرمانی خوشنام چون حمید مومیوند به حداقل برسانیم .

یاری افزود: نگاه ویژه‌ای در ۲ سال اخیر به کشتی شهرستان‌های استان داشته‌ایم و معتقدیم هر وقت شهرستان هایی چون نهاوند و ملایر حرکت کنند کل کشتی استان به حرکت در می آیند .

یاری در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های استاندار ورزشی، دکتر دبیر ریس فدراسیون و دکتر سیفی گفت: امیدوارم با همدلی، وحدت و تلاش بتوانیم کشتی استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز