مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۵۷۹ دستگاه ماینر طی سال جاری در استان همدان جمع آوری شده است

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۶۸۲۳
۵۷۹ دستگاه ماینر طی سال جاری در استان همدان جمع آوری شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت:۵۷۹ دستگاه ماینر طی سال جاری در استان همدان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به افزایش مصرف گاز و برق اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی مصرف گاز و برق در بخش‌های خانگی و تجاری و به دنبال آن محدودیت در تأمین سوخت گاز نیروگاه‌ها نیاز به مدیریت مصرف هرچه بیشتر برای تمام مشترکین وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش چهار درصدی مصرف انرژی طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با توجه به محدودیت‌های تأمین سوخت نیروگاه‌ها رعایت الگوی مصرف و کاهش ۱۰ درصدی در مصرف برق و گاز از ضروریات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل بار زمستانی افزود: با اجرای مانورهای مختلف برای تعدیل روشنایی معابر شهری و جاده‌ای، کنترل بار صنایع، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و... سعی شده انرژی مصرفی در این حوزه‌ها به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده جمع‌آوری رمزارزها در استان همدان بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ مجوزی برای تولید رمز ارزها در استان همدان صادر نشده جمع‌آوری ماینرها در دستور کار قرار گرفت.

جمشیدی ادامه داد: با بررسی افزایش مصرف مشترکین تعدادی از مشترکینی که مصرف غیرمتعارف داشتند شناسایی شدند که طی بازرسی انجام شده از ۲۰ انشعاب تعداد ۴۱۲ ماینر کشف شد که مجموع توان مصرفی آنها معادل ۷۲۶ کیلووات ساعت در لحظه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز