نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

احداث ۵ مدرسه در شهرستان نهاوند به همت بنیاد برکت

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۴
احداث ۵ مدرسه در شهرستان نهاوند به همت بنیاد برکت
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از احداث ۵ مدرسه در شهرستان نهاوند به همت بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی دیداری که با مدیرعامل بنیاد برکت و مدیر عامل بنیاد احسان بنیاد برکت برگزار شد، احداث و نوسازی مدارس روستایی نهاوند و تهیه ی اقلام مورد نیاز خانواده های زندانیان در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: ساخت پنج مدرسه در مناطق گل زرد، حاجی آباد، اکبر آباد، حسین آباد سرکان و همچنین مدرسه ی آیت الله سعیدی گیان از دیگر موضوعات این دیدار بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ساخت این پنج مدرسه پیرو پیگیری های قبلی و موافقت مخبر دزفولی رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) می باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط و درخواست های خانواده های زندانیان از طرف بنیاد احسان نسبت به اهدای اقلام مورد نیاز اقدام گردید.

شهبازی در ادامه، اظهار کرد: با توجه به نیاز مجموعه ی فرهنگی ورزشی علیمرادیان  و جهت اعزام تیم های ورزشی شهرستان و با توجه به اینکه در زمان ساخت این مجموعه یک دستگاه می نی بوس توسط خیر محترم مهندس علیمرادیان خریداری شده و به کمیته ی المپیک تحویل شده است، طی دیداری که با دکتر صالحی امیری انجام شد دستور استفاده از یک دستگاه مینی بوس جهت  ارائه ی خدمت به تیم های ورزشی و مجموعه ی علیمرادیان صادر شد.

وی گفت: عدم وجود وسیله ی نقلیه از مشکلات تیم های ورزشی نهاوند جهت اعزام به مسابقات می باشد که همواره با مشکل تأمین اعتبار و پرداخت هزینه در این خصوص مواجه بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز