اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۷۷۸۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۷ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به آخرین آمار شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

محمد طاهری، افزود: همچنین با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در استان همدان به یک هزار و ۵۰۱ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۹ مورد بود که از این تعداد ۴۱ نفر در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 11 27

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۳ ، بهار ۵۹۶، تویسرکان ۶۶۰، رزن ۴۴۶، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۸۰ و کبودراهنگ ۶۵۸نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۹۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۶ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۰۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز