مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

قدردان زحمات هیئت های ورزشی استان همدان هستم/استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در دستور کار

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۷۸۹۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در مدارس استان همدان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات دستجات ازاد اسکیت فری استایل و انتخابی تیم ملی که با حضور رئیس هیئت اسکیت استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت اسکیت یکی از هیئت های توانمند و مستعد استان همدان است که با مدیریت آقای مجیدی همواره توفیقات خوبی برای استان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم موفقیت های حاصله موجب رشد و توسعه همه جانبه ورزش استان همدان شود، گفت: لازمه توسعه و پیشرفت در جامعه امروز ارتقاء روحیه مطالبه گری برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه پتانسیل هیئت اسکیت استان همدان بسیار بالا است، گفت: یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت هیئت های ورزشی استان خصوصا اسکیت حضور بانوان در میادین ملی و فراملی است لذا این مهم باید تقویت شود.

photo borna old

وی با تاکید بر اینکه زمان آزمون و خطا برای انجام امورات به پایان رسیده است، گفت: امروز باید سعی کنیم با توجه به محدودیت های موجود از فرصت ها بهترین استفاده را کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه باید برای ارتقاء جایگاه خود دارای برنامه دقیق و عملیاتی باشیم، گفت: قدردان زحمات همه هیئت های ورزشی استان همدان که در راستای اعتلای ورزش استان همدان تلاش می کنند هستم.

وی با بیان اینکه استعداد یابی در ورزش یکی از مقوله های بسیار مهم است، ادامه داد: استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در مدارس استان همدان یک ضرورت است که باید در این راستا با اداره کل آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیق انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: باید ورزش اسکیت را به عنوان یک ورزش پایه معرفی کرد.

نظر شما