مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ورزشکاران توجه به فضائل اخلاقی را مهم برشمارند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۸۳۹۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ورزشکاران توجه به فضائل اخلاقی را مهم برشمارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان،ظهر سه شنبه حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار، اظهار کرد: اخلاق مقوله ای بسیار ارزشمند است که باید برای آن ساعت ها وقت گذاشت تا بتوانیم آنچه در قرآن کریم و مد نظر ائمه اطهار (ع) است را برای تعالی جامعه پیاده سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر بحث اخلاق مداری و تکریم ارباب الرجوع در اداره کل ورزش و جوانان به جدیت هدفگذاری و دنبال می شود، گفت: همه افراد در جامعه دارای جایگاه اجتماعی خاص خود هستند که باید هر یک محترم شمرده شوند.

سیفی با اشاره به اینکه اخلاق در ورزش نیز توسط جامعه ورزش باید مورد توجه باشد، گفت: ورزشکاران ما باید علاوه بر اندیشیدن به قهرمان شدن به ارتقاء فضائل اخلاقی نیز توجه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیگر امر مهم در ورزش را بحث استعدادیابی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی تعاملات خوبی که با مدیرکل آموزش و پرورش و همچنین معاونت تربیت بدنی در آموزش و پرورش انجام شده سعی بر آن است زمینه را برای استعدادیابی دانش آموزان در مدارس استان همدان فراهم کنیم.

در ادامه آرش میراسماعیلی با بیان اینکه باعث افتخار است که در خدمت جامعه ورزش استان همدان هستم، گفت: بنده افتخار دارم نخستین مدال خود را سال ۷۱ در استان همدان کسب کردم که همین مهم جرقه ای برای تداوم افتخار آفرینی برای بنده شد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون جودو پرچم دار مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: فدراسیون جودو حدود یک سال است که در تعلیق قراردارد اما هرگز از تلاش باز نایستاده است.

رئیس فدراسیون جودو، تصریح کرد: برای جامعه جودو باعث افتخار است که پای ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

 

نظر شما