مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

مدال آوری قهرمانان ورزشی حاصل روحیه مقاومت است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۸۴۳۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مدال آوری قهرمانان ورزشی حاصل روحیه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان همدان که با حضور رئیس فدراسیون جودو کشور برگزار شد، اظهار کرد: آرش میراسماعیلی از سرمایه های ورزش کشور هستند که جهش بسیار خوبی را در مدیریت جودو ایجاد کرده اند.

وی ضمن تبریک به مقام عالی وزارت برای استفاده از آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون، گفت: مدیرت به معنای استفاده درست از افراد در جاهای مناسب است که خوشبختانه امروز این مهم در وزارت ورزش و جوانان به چشم می خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن خداقوت به همه تلاش گران فدراسیون جودو و هیئت جودو استان همدان، گفت: مدال آوری قهرمانان ما در میادین مختلف ملی و فراملی با خون دل و تلاش های فراوان حاصل شده است.

سیفی با اشاره به تلاش جهادی رئیس فدارسیون جودو کشور، گفت: رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی مدل جدیدی از مدیریت جودو در کشور را تعریف کرده که بسیار کارآمد است.

وی با بیان اینکه مدال آوری در یک رشته ورزشی، سایر رشته ها را نیز به تکاپو می اندازد، گفت: مدال آوری قهرمانان ورزشی ما حاصل تلاش شبانه روزی و روحیه مقاومت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: آرش میراسمایلی باید به عنوان الگوی برگزیده انتخاب شود و کمیته پژوهش باید از زندگینامه و علم تمرین جودو ایشان کتابی تدوین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز