مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

غار علیصدر نوروز ۱۴۰۰ پذیرای مسافران و گردشگران است

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۸۸۳۲
غار علیصدر نوروز ۱۴۰۰ پذیرای مسافران و گردشگران است
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر، گفت: غار علیصدر نوروز ۱۴۰۰ پذیرای مسافران و گردشگران است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید مجیدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است برای ایام نوروز گردشگری هوشمند راه‌‌اندازی شود، بنا داریم غار علیصدر را نیز بازگشایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازدید از غار همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود ادامه داد: تب‌سنجی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده از جمله مواردی است که در بازدید از غار مد نظر است تا گردشگران در سلامت کامل بازدید داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در خصوص اقامت نیز گفت: برای اقامت نیز هتل ایرانگردی به علاوه سوییت‌های علیصدر آماده پذیرایی از گردشگران است تا در محیطی امن و راحت بتوانند بازدید داشته باشند.

وی میزان خسارت وارده به تاسیسات گردشگری علیصدر ناشی از کرونا را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از کارگران شاغل در این مجموعه تسهیلاتی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی داده شد که در حال حاضر نگران بازپرداخت آن هستیم.

مجیدی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که قرار است در ۶ ماهه نخست سال بازپرداخت صورت گیرد که ما تقاضا داریم بازپرداخت تسهیلات به ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ موکول شود تا اگر درآمدی کسب شد، بازپرداخت صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام عید سفرها هوشمند بوده و باید محل اقامت قبل از سفر رزرو شده باشد یادآور شد: مجموعه اقامتی عباس‌آباد نیز آماده پذیرش گردشگران طی ایام نوروز است و مسافران می‌توانند از هم اکنون رزرو کنند.

 مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غار علیصدر از ۲۰ اسفندماه آماده‌‌سازی خواهد شد تصریح کرد: بر این اساس غار از ۲۵ اسفندماه بازگشایی شده و پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران در قالب گردشگری هوشمند خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز