رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند:

۵۰‌ خودروی گرفتار در برف گردنه گاماسیاب نهاوند نجات یافتند

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۹۶۹۱
۵۰‌ خودروی گرفتار در برف گردنه گاماسیاب نهاوند نجات یافتند
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند، گفت: ۵۰‌ خودروی گرفتار در برف گردنه گاماسیاب نهاوند نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از نهاوند، علی کیانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال بارش برف نسبتا سنگینی که از بامداد تا عصر پنجشنبه ادامه داشت به ۵۰ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد.

وی گفت: با شروع بارش برف و برودت هوا دو تیم امداد و نجات هلال احمر نهاوند در پایگاه قلعه قباد مستقر شدند تا وضعیت محور کوهستانی نورآباد را کنترل کنند. 

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: با توجه به بارش برف و یخبندان و کولاک در محور نهاوند به نورآباد و به ویژه در گردنه گاماسیاب تعدادی از خودروهای عبوری بدون زنجیر چرخ در برف گرفتار شدند.

وی افزود: با توجه به گرفتار شدن تعدادی از خودروها در برف و کولاک،  نیروهای امدادی هلال احمر نهاوند با تجهیزات لازم وارد عمل شده و به یاری مسافران شتافتند. 

کیانی گفت: این راستا به ۵۰ خودروی گرفتار شده در برف با ۲۱۰ مسافر امدادرسانی شده و پس از رهاسازی به سمت مقصد خود حرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: علاوه بر این ۴۰ نفر از مسافرانی که خودروهای آنها به دلایل نقص فنی در جاده گرفتار شدند در پایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در روستای وراینه اسکان اضطراری شدند.

وی با تأکید بر اینکه تمام امکانات خدماتی رفاهی و امدادی تا مساعد شدن شرایط جوی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: از شب گذشته تمامی عوامل امدادی شهرستان نهاوند به استعداد بیش از ۱۰۰ نفر در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی گفت: به منظور امدادرسانی به مسافران مسیر نورآباد دو پایگاه اسکان اضطراری در روستاهای وراینه و قلعه قباد تجهیز شده‌اند که در صورت نیاز مسافران در آنجا اسکان داده می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز