طی حکمی؛

«علی حقیقی» رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۹۷۱۱
به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و طی حکمی از سوی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان «علی حقیقی» رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آئین تودیع و معارفه روسای حراست پیشین و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و رئیس حراست کل استان همدان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات بیش از یک دهه حبیب کشکولی رئیس سابق حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: حراست از ارزش ها و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای همگانی است که همه ما باید در این زمینه کوشا باشیم.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم حراست ادارات ایجاد محیطی امن برای جامعه ورزش و کارکنان از جمله ارکان وظایفی میباشد چراکه منجر به ثبات قدم برای خدمت رسانی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: ایجاد فرصت خدمت رسانی در جمهوری اسلامی برای هرفردی یک ارزش محسوب میشود لذا باید قدر این ارزش ها را دانست.

گفتنی است علی حقیقی پیش از این ریاست ادارات شهرستان های تویسرکان، بهار، فامنین و همچنین ریاست بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز