مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

۱۰ واحد متخلف ماساژدرمانی در همدان شناسایی و پلمپ شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹۵
۱۰ واحد متخلف ماساژدرمانی در همدان شناسایی و پلمپ شدند
مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: ۱۰ واحد متخلف ماساژدرمانی در همدان شناسایی و پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد کریمی از بازداشت یک فرد متخلف در امر ماساژدرمانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این فرد فاقد هرگونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح بود که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می‌کرد.

وی با بیان اینکه ماجرا از این قرار است که متهم  در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین می‌کرد که با پیگیری‌های به موقع دستگیر شد گفت: متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می‌کرد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت‌ در محل فعالیت این فرد بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت‌اندوزی و کسب ثروت  معرفی می‌کرد.

وی با تاکید با اینکه با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ دستگیری فرد متخلف انجام شد گفت: در سالجاری بیش از ۱۰ واحد متخلف ماساژدرمانی حتی برای جنس مخالف شناسایی شده‌اند.

کریمی با اشاره با اینکه پلمب واحدهای متخلف و دستگیری افراد از قداماتی بوده که انجام شده است افزود: نظارت مستمر بر سلامت مردم از جمله اهداف ماست و مردم نیز خود باید به این مسئله توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در دریافت خدمات درمانی به ویژه ماساژدرمانی و درمان‌های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی دارای مجوز که رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مدنظر آنهاست، مراجعه کنند عنوان کرد: باید از مراجعه به افراد شیاد که سلامت جسمی، روحی و روانی مراجعین را به خطر می‌اندازند، خوداری کرد.

 

نظر شما