معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان:

۶۲ کیلومتر از شبکه های آبرسانی استان همدان اصلاح و بازسازی شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۱۹۹
۶۲ کیلومتر از شبکه های آبرسانی استان همدان اصلاح و بازسازی شد
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان، گفت: ۶۲ کیلومتر از شبکه های آبرسانی استان همدان اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا نیکداد صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۵۳ کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی و بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری توسعه، اصلاح و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون در ۱۶ روستای استان پروژه‌های فعال مرتبط با توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی در دست انجام  بوده است گفت: در این ۱۶ روستا استانداردسازی یک‌هزار و ۶۵۳ کنتور و نصب ۱۳۷ کنتور جدید اجرایی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان بیان کرد: بیش از ۵۳ کیلومتر توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی با اعتبار ۸ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد که این اقدامات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از  ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری اصلاح و بازسازی شده است.

نیکداد یا بیان اینکه نشت‌یابی ۲ هزار و ۷۰۱ مورد انشعاب عملیاتی شده است گفت: در ۹ ماهه امسال نیز تعویض ۵ هزار و ۴۹۴ کنتور انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی کوی نبوت اشاره کرد و گفت: در چهار ماه گذشته ۹.۵ کیلومتر شبکه آبرسانی در این محدوده اصلاح و ۱۰۰ انشعاب نیز استانداردسازی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: تاکنون ۵۵ درصد از این پروژه اجرایی شده که انتظار می‌رود در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی مابقی پروژه نیز در مدت چهار ماه آینده عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز