استاندار همدان:

حمایت از تولید و توجه به معیشت اولویت اصلی مدیران دولت در استان همدان است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۰۶۲۱
حمایت از تولید و توجه به معیشت اولویت اصلی مدیران دولت در استان همدان است
استاندار همدان، گفت: حمایت از تولید و توجه به معیشت اولویت اصلی مدیران دولت در استان همدان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ که با حضور دکتر همتی رئیس بانک مرکزی برگزار شد، مطرح کرد: به تاسی از سیاست‌های دولت،  اولویت استان را حمایت از تولید و توجه به معیشت قرار دادیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تقویت معیشت، برنامه‌ریزی کردیم، گفت: در شهرستان کبودرآهنگ مثل باقی نقاط استان، اقدامات موثری انجام شده است.

استاندار همدان، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر دشت کبودرآهنگ با فروچاله‌های زیادی مواجهه بود، که در راستای مسدود کردن آن‌ها ۲۵چاه مسدود  شد.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی لیان یکی از شهرک‌های فعال استان است که صنایع مختلفی در آن مشغول هستند، گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در استان، کشت‌های گلخانه‌ای را در شهرستان در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون نیز بزخی از آنها در حال انجام و اجرا هستند.

شاهرخی گفت: در حوزه گردشگری سالانه بیش از ۸۰۰هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری غار علیصدر اجرای مجموعه تفریحی بزرگی در مجاورت غار علیصدر در نظر گرفتیم که در دست بررسی و انجام است.

استاندار همدان از در دستور کار بودن ایجاد و توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: پروژه‌ها و طرح‌های خوب و قابل توجهی در  شهرستان کبودرآهنگ در حال اجرا هستند.

وی افزود: از ظرفیت بانک مرکزی در استان بخصوص شهرستان کبودرآهنگ  استفاده می‌شود.

در ادامه نیز عبدالناصر همتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودرآهنگ مطرح کرد: در‌ چنین شرایطی باید به گونه‌ای عمل شود که دارایی کشور و همچنین بخش خصوصی به صورت برنامه‌ریزی شده هزینه شود.  

وی با بیان اینکه سعی شود با هم‌افزایی، هماهنگی و تفاهم مسائل و مشکلات حل‌وفصل شوند، گفت: واحدهای تولیدی فعال و بزرگ که مشکل اعتباری  دارند قابل حل هستند.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شود که از طریق آن بتوان چند طرح و پروژه مهم و موثر در شهرستان کبودراهنگ در دستور کار‌ قرار گیرند تا از محرومیت خارج شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز