مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

۶۴ درصد معاملات بورس همدان در خرید سهم بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۰۶۹۵
۶۴ درصد معاملات بورس همدان در خرید سهم بود
مدیر منطقه‌ای بورس همدان گفت: در بهمن ماه ۶۴ درصد داد و ستد در بورس همدان مربوط به خرید و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کامران حسن زاده در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در بهمن ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۲ سهم مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سهام مورد معامله در بورس متعلق به ۳۹۴ شرکت بود تصریح کرد: در تالار بورس منطقه‌ای همدان سهامی به ارزش ۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۳۴ ریال داد و ستد شد که ۶۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۳۳۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۱۵۷ ریال بوده که نسبت به دی ماه، یک درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و گروه دارویی برکت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

حسن‌زاده یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان بهمن‌ماه معادل یک‌میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد افزایش یافت؛ همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۵۹ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز