مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

برق ۶۸ روستای درگیر برف در شهرستان ملایر وصل شد/ رفع قطعی برق بیشتر روستاها در کمتر از ۲۴ ساعت

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۰۷۲۳
برق ۶۸ روستای درگیر برف در شهرستان ملایر وصل شد/ رفع قطعی برق بیشتر روستاها در کمتر از ۲۴ ساعت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از 50 اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، برق تمام روستاهای درگیر برف و مناطق سخت‌گذر در شهرستان ملایر وصل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به وزش تندباد با سرعت 90 تا 120 کیلومتر در استان و بارش برف سنگین در برخی از مناطق اظهار داشت: در پی بروز این شرایط جوی از روز پنجشنبه 30 بهمن ماه، 68 روستا در استان دچار قطعی شدند.

وی افزود: با حضور به موقع و تلاش جهادی نیروها تا ساعت 7 بعدازظهر همان روز بیشتر روستاها برق‌دار شدند و 9 روستا به علت سخت‌گذر بودن و عدم دسترسی به شبکه‌‌های توزیع و برودت هوا بی‌برق باقی ماند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تا پایان روز پنجشنبه 30 بهمن ماه نیز دو روستا از طریق ژنراتور و یک روستای دیگر با مانور شبکه برق‌دار شدند.

وی با اشاره به خسارت وارده به شبکه‌های توزیع استان همدان ادامه داد: شدت آسیب در شبکه‌های برق شهرستان ملایر از سایر نقاط استان بیشتر گزارش شده که عمدتاً شامل سقوط ترانسفورماتور و شکستگی تیر بود.

جمشیدی یادآور شد: با تشکیل 40 اکیپ مجهز و با کمک تجهیزات سنگین راهداری و ماشین‌های کمک‌دار ادارات شهرستان ملایر و بیش از پنج دستگاه جرثقیل سنگین و سبک، سه دستگاه بالابر و دو دستگاه بلدوزر برای بازگشایی معابر اقدام شد.

وی ضمن تقدیر از صبوری مردم خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از 50 اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، تمامی روستاها و مناطق سخت‌گذر این شهرستان نیز برق‌دار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز