مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

صنعت ورزشی در استان همدان احیاء می شود/ضرورت ترویج روحیه همدلانه

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر ترویج روحیه همدلانه در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هدف بهره‌وری هرچه بیشتر، گفت:صنعت ورزشی در استان همدان احیاء می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست صمیمی با معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف ما ترویج روحیه همدلانه بین کارکنان اداره کل برای ایجاد محیط کاری امن و توام با آسایش است که بحمدالله تا به امروز در این زمینه عملکرد خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در بحث تکریم قهرمانان پس از سه سال در اولین اقدام همایش تجلیل از این عزیزان را با حضور مقام عالی دولت در استان برگزار کردیم، امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تجلیل از قهرمانان سال 99 را نیز در سال نیمه نخست سال آتی برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: امروز برخی به دنبال ترویج نا امیدی در جامعه هستند لذا وظیفه داریم خود و جامعه پیرامون خود را در حد توان از این نا امیدی ها مصون بداریم.

وی با اشاره به اینکه در سیستم اداری برخی به دلایل مختلف بی انگیزه هستند که باید آنها را برای اصلاح سیستم و ایجاد انگیزه شناسایی کنیم، گفت: در چند ماه اخیر با شناسایی این عزیزان و استفاده آن ها در بخش های سازگار با روحیه ایشان سعی شده انسجام بخشی در محیط کار را فراهم کنیم.

ارتقاء دانسته های فنی و اداری مدیران ادارات شهرستان ها در دستور کار است

سیفی با تاکید بر اینکه در دل مشارکت ها و تعهد ها دنیایی حرف وجود دارد، گفت: امروز باید فرهنگ تشکر و قدردانی را در جامعه رواج دهیم در همین راستا سعی بر آن داریم همچون ماه های گذشته در مناسبت های مختلف فردی و عمومی برای ایجاد روحیه همدلانه از کارکان تجلیل و رفاهیات ایشان را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ارتقاء ارتباطات اجتماعی دیگر اولویت دستگاه ورزش و جوانان استان همدان است، گفت: آنچه در این مقوله بسیار مهم هدف گذاری کرده ایم ایجاد صنعت ورزشی در استان همدان به معنای واقعی است تا بتوانیم به وسیله آن نسبت به جذب توریسم ورزشی اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همگام سازی دانسته ها با شرایط روز و ارتقاء دانسته های فنی و اداری مدیران ادارات شهرستان ها در دستور کار است، گفت: نشست ماهانه با پرسنل در تقویم اجرایی هر ماه برنامه ریزی شود تا بتوانیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی بر ضرورت تبعیض زدایی و عدم دخل و تصرف در پرداخت اضافه کار کارکنان تاکید کرد و گفت: امروز به دنبال این هستیم که حق و حقوق هر فرد را به اندازه فعالیت و تعهدی که برای سیستم قائل است پرداخت کنیم تا بتوانیم به نقطه هدف گذاری شده دست پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز