مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت ترویج ارتباطات اجتماعی و تعاملات با دستگاه های اجرایی استان همدان

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت ترویج ارتباطات اجتماعی و تعاملات با دستگاه های اجرایی استان همدان با توجه به توصیه های استاندار محترم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان همدان که با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی، مدیران روابط عمومی و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با تاکید بر ضرورت ترویج ارتباطات اجتماعی و تعاملات بین دستگاهی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و جوامع هدف هر دو دستگاه، گفت: امیدواریم با هم افزایی و همدلی هرچه بیشتر بتوانیم بخشی از موانع اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را رفع کنیم تا بتوانیم به اهداف اصلی و عالیه ترسیم شده بیش از پیش دست یابیم.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارتباطات بین دستگاهی یکی از دستورات استاندار محترم در شورای اداری و جلسات مختلف استان است لذا امیدواریم بخشی از این دغدغه را برای پیشبرد امورات جاری رفع نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه آماده ارائه خدمات ویژه ورزشی و ارتقاء روابط با شرکت گاز استان برای استفاده از اماکن ورزشی هستیم، گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات فعال است هرآنچه بتوانیم در این زمینه فعال باشیم قطعا اثرات مثبت آن شامل سیستم اداری می شود.

در ادامه عبدالله فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دستگاه ورزش و جوانان استان همدان دستگاهی بزرگ است که جامعه هدفی بسیار گسترده با سلایق و روحیه های خاص دارد لذا در زمینه حمایت از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از هیچ تلاش و کشوشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: انتظار داریم در راستای امورات مربوطه به شرکت گاز ورزش و جوانان توجهی بیش از پیش داشته باشند تا بتوانیم موانع را رفع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز