فرمانده سپاه ناحیه رزن تاکید کرد:

ضرورت پرورش ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی در کشور/حامی ورزش استان همدان هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۸
ضرورت پرورش ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی در کشور/حامی ورزش استان همدان هستیم
فرمانده سپاه ناحیه رزن بر ضرورت پرورش ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی در کشور تاکید کرد و گفت: حامی ورزش استان همدان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ پاسدار داود مهدوی در نخستین نشست فرهنگی بسیجیان ورزشکار شهرستان رزن با بیان اینکه دشمن به دنبال شکاف در جامعه با اعمال فشار حداکثری است، گفت: هدف امروز دشمن ایجاد شکاف هوشمند با مقابل هم قرار دادن مردم در بحث مذاکرات است که باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه برداشتن تحریم تردد دیپلمات ها مشکلی از مشکلات حل نمیکند، گفت: آنچه که موجبات برون رفت از شرتیط کنونی را به دنبال خداهد داشت اتحاد و همدلی برای ساختن ایران آباد و آزاد است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اینکه مهم ترین خواسته جمهوری اسلامی که در کلام رهبر فرزانه امد برداشتن تمام تحریم ها در عمل و واقعی است، گفت: اگر می‌خواهیم در کشور پیشرفتی حاصل شود باید با تفکر بسیجی پیش برویم.

وی تصریح کرد: امروز ورزش و جوانان ما امروز قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست اما همچنان جای کار داریم.

سرهنگ پاسدار مهدوی با تاکید بر اینکه باید در ورزش برای ایران اسلامی عزت و افتخار بیافرینیم و موجبات غرور ملی را فراهم کنیم، گفت: شهرستان رزن نخبگان ورزشی توانمندی دارد که باید زمینه حضور ایشان را در میادین ملی و فراملی فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و همچنان که در بعد جسمانی پرورش میابند در ابعاد مختلف معنویت و اخلاق پرورش دهیم تا ادامه دهنده راه پوریای ولی و تختی ها باشند.

فرمانده ناحیه رزن با بیان اینکه سالن ها و اماکن ورزشی ما باید به دانشگاهی برای پرورش ورزشکاران تبدیل شوند، گفت: لازمه کاهش آسیب های اجتماعی فراهم سازی بستر های مورد نیاز است که امیدواریم با تلاش مسئولین استان در حوزه های مختلف محقق شود.

وی از آمادگی سپاه ناحیه رزن برای تعامل محوری با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و اداره شهرستان رزن خبر داد و گفت: طی سال های اخیر سالن های ورزشی در روستاها توسط سازمان بسیج ساخته شده که در مراحل پایانی ساخت هستند لذا انتظار داریم در بحث تجهیز و تکمیل برخی سالن ها یاری گر ما باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز