مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم/ مشارکت جمعی کلیدواژه توسعه

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۱۸۷۰
با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم/ مشارکت جمعی کلیدواژه توسعه
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدلی و مشارکت جمعی کلیدواژه توسعه است، گفت: با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نخستین نشست فرهنگی بسیج ورزشکاران شهرستان رزن با بیان اینکه نبود ساختار در هر سازمانی باعث بحران و گرفتاری برای جامعه می شود، گفت: ساختاری که امروز باید مورد توجه باشد ساختن مدیرانی انقلابی برای کشور و آینده نظام است‌.

وی تصریح کرد: مدیران ما باید در مکتب شهدا تربیت شوند همچنان که در سال های قبل از این مکتب شهدایی گرانقدر چون شهید چیت سازیان تربیت شدند و برای ما و آیندگان اسوه اخلاق، بصیرت و صبر شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: مدیرانی برای اداره کشور می خواهیم که با تعهدات عاطفی همراه باشند و بیش از وظایف محوله سازمانی در اختیار سازمان و اهداف نظام و انقلاب فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان وظیفه خود را انجام دادند ما نیز امروز وظیفه داریم انقلاب را حفظ و به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: دشمن نظاره گر آینده ایران است، منتظر هستند ببیند حضور مردم و اقشار مختلف در انتخابات به چه شکل است لذا باید هوشیارانه عمل کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه حضور پیدا نکردن پای صندوق های رای خیانت به آرمان های نظام و انقلاب است، گفت: خطاهای خواسته و ناخواسته ما از تحرکات و غرض ورزی دشمن خطرناک تر است.

وی افزود: باید از چند دستگی ها و شکاف در جامعه پرهیز کنیم و همراه با همدلی و مشارکت جمعی که کلیدواژه های پیشرفت و آبادانی است به دنبال توسعه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه کشور ما از نظر منابع طبیعی و منابع انسانی با تمام دنیا متفاوت است، گفت: با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنیم و تا آخر ایستاده ایم.

وی افزود: در بحث مشارکت ها استاندار محترم تاکیدات ویژه ای بر تعامل های سازمانی دارند ما نیز به تاسی از سیاست های ایشان آمادگی توسعه سطح روابط با دستگاه، سازمان ها و نهادهای مختلف استان با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی داریم.

سیفی با اشاره به اینکه باید نگاه ما به مسائل چند وجهی باشد، گفت: شیوع کرونا در کشور موجبات بروز خسارات های مالی و جانی فراوانی شد اما در ابعاد دیگر این موضوع می توان به کاهش هزینه های ازدواج نظیر تالارها و هزینه های اضافی اشاره کرد که در رشد آمار ازدواج موثر بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان ورزشکار، مربی، داور و تنی چند از قهرمانان شهرستان رزن تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز