معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

پیشرفت برنامه‌های توسعه‌محور نیازمند همکاری رسانه است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۱۹۱۱
پیشرفت برنامه‌های توسعه‌محور نیازمند همکاری رسانه است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالان رسانه‌ای استان تاکید کرد و گفت:پیشرفت برنامه‌های توسعه‌محور نیازمند همکاری رسانه است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان،  ظاهر پور مجاهد با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان، ضمن تبریک ولادت حضرت جواد الائمه (ع)، با بیان اینکه در چارچوب قانون آماده هرگونه همکاری و کمک به اعضای این انجمن در حوزه اقتصادی و معیشتی هستیم. اظهار کرد: جایگاه و اهمیت رسانه در آگاه‌سازی و هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست از این رو بایستی از تمامی ظرفیت‌های قانونی در جهت حمایت و رشد رسانه‌های استان استفاده کرد.

وی در ادامه با تاکید بر تاثیر تشکل‌ها در هویت‌یابی اقشار عنوان کرد: راه‌اندازی انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان، گامی مثبت و ارزنده در مسیر اطلاع‌رسانی است که امیدوارم در توسعه کمی و کیفی معیشت اهالی رسانه شاهد اتفاقات مثبتی باشیم. 

وی بر لزوم تقویت ارتباط مدیران و دستگاه‌ها با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه رکن چهارم دموکراسی است، از این رو ارتباط با رسانه‌ها در مسیر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف جزء ملزومات است و کمک می‌کند این روند در چارچوب منطقی و فراگیر قرار بگیرد. 

وی اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند با رصد سند توسعه اقتصادی استان نقاط ضعف را گوشزد و‌نقاط قوت و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند. 

پور مجاهد تصریح کرد: تدوین سند اطلاع‌رسانی استان اقدام ارزنده‌ایست که موجب تحرک ادارات در حوزه اطلاع‌رسانی شده و  شاهد پیشبرد اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم که جا دارد رسانه‌ها در این مسیر همچون گذشته یاری‌رسان باشند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بر لزوم نگاه حمایتی از  انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان تاکید کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های توسعه‌محور نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم از این رو در چارچوب قانون و اساسنامه انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان آماده هر گونه همکاری هستیم. 

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها در قالب شخصیت‌های حقوقی و حقیقی حمایت می‌شود، گفت: تلاش می کنیم در قالب همکاری‌های مشترک، وضعیت معیشتی و اقتصادی اهالی رسانه استان بیش از پیش تقویت شود، از این رو با تشکیل تعاونی اعتباری، پرداخت تسهیلات و همچنین دریافت طرح تولیدی و سایر موضوعات دیگر از این دست می‌توانیم این همکاری‌ها را گسترش دهیم.

وی در خاتمه صحبت‌های خود بیان کرد: ارائه بسته‌های حمایتی در جهت تقویت انجمن صنفی و اهالی رسانه استان باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد رفع دغدغه‌های مالی و اقتصادی  این صنف باشیم.

در ابتدای این جلسه رئیس هیئت مدیره، دبیر و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان به بیان اهداف، چشم‌اندازها، ظرفیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های پیش‌روی این انجمن صنفی پرداختند و خواستار همکاری و مشارکت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در جهت رفع مشکلات و مسائل اهالی رسانه استان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز