مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ورزشکاران و قهرمانان استان همدان نگران مسائل مالی نباشند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۴۱۵۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان همدان نگران مسائل مالی نباشند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر شنبه به همراه معاون ورزشی و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با آقایان هاکی باز استان همدان دیدار کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه امروز باید تمام همت خود را برای یک هدف مشترک که آن هم توسعه ورزش استان همدان است بکار بگیریم، گفت: اگر در این دوره بتوانیم کاری برای عبور ورزش استان همدان از شرایط موجود انجام دهیم، توانسته ایم در غیر این صورت در آینده نمی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه با توکل به خداوند، بهره گیری از ارتباطات و اعتماد بزرگان استان و کشور هر آنچه در توان داشته باشیم برای اعتلای ورزش استان همدان بکار خواهیم گرفت، گفت: جلسات خوبی برای توسعه ساختار اسپانسری استان انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر با اسپانسر هایی در راستای حمایت از رشته های مختلف ورزشی صحبت شده که نتایج خوبی را در آینده نزدیک پدیدار خواهد شد.

سیفی با بیان اینکه عدم ارتباط گیری موثر یکی از حلقه های مفقوده توسعه ورزش استان است، گفت: جلسات آسیب شناسی برای شنیدن نظرات و انتقادات در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه هایکی از مسائل مهم و کلیدی است چراکه خداوند در قران کریم و ائمه معصوم در آیات و روایت ما را به این مهم سفارش کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران و قهرمانان استان نگران مسائل مالی نباشند و با افتخار زیر پرچم استان خود برای پیروزی در مسابقات مختلف تلاش کنند، گفت: مشکلات قرارداد تیم هاکی آقایان استان همدان و همچنین مسکن قهرمانان و ورزشکاران پیگیری و رفع می شود.

گفتنی است مسابقات هاکی کشور 13 اسفندماه با حضور 8 تیم به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز