رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خبر داد:

بازگشت رشته پرستاری به اسدآباد/ICU بیمارستان قائم(عج) نوسازی می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸۰
بازگشت رشته پرستاری به اسدآباد/ICU بیمارستان قائم(عج) نوسازی می شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: توانستیم ضمن تأیید هیات بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ایرج صالحی با بیان اینکه استقلال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد فرصتی ارزشمند برای شهرستان است، اظهار کرد: مردم باید منافع این استقلال را در حوزه بهداشت و درمان لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۶ ماه است که مسوولیت دانشکده را برعهده گرفتم و در این مدت سعی کردیم اقداماتی با کمک و همراهی معاونین، مدیران و کادر  بهداشت و درمان به ویژه در حوزه نظارت بر کرونا داشته باشیم گفت: خداوند را شاکریم امروز وضعیت قابل قبولی در کنترل کووید-۱۹ در شهرستان  به دست آوردیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ورود رشته‌های جدید به این دانشکده اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران و پیگیری‌های بسیار توانستیم ضمن تأیید هیات بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موافقت کلان منطقه ۳ مبنی بر راه‌اندازی سه رشته کارشناسی مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و کارشناسی ارشد پرستاری گرایش داخلی- جراحی در هشت سال آینده از دیگر اقدامات حوزه آموزشی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه دانشکده پرستاری در پنج ماه اخیر افزود: با اخذ ردیف بودجه‌ای در سال آتی این پروژه پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت.

صالحی به پروژه پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای پیرملو اشاره‌ کرد و گفت: خاکبرداری این پروژه هفته گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به ارتقای تخت بخش ICU بیمارستان قائم(عج) افزود: مناقصه نوسازی بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به ارتقای تخت این بخش از ۴ به ۱۴ تخت برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه استقلال سهم دارویی شهرستان اسدآباد که موجب کاهش تردد غیر ضرور به مرکز استان شده است افزود: پروسه ماده ۲۳ بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) تکمیل شده و  اقدامات و مکاتبات لازم برای اخذ ردیف بودجه‌ای برای این پروژه به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز