رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

متناسب سازی حقوق تمامی شاغلین در کمیسیون تلفیق تصویب شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۵۰۱۶
متناسب سازی حقوق تمامی شاغلین در کمیسیون تلفیق تصویب شد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اصحاب رسانه در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیئت علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان، جهادگران و سایر کارکنان دولت متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق و مزایا با سایر کارکنان دولت بودند برای  تحقق در خواست های به حق کارکنان دولت این تبصره از ماده ۲۹ پیگیری و امروز به تصویب رسید

وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه ۱۴۰۰ برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ اجرا می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تبیین تبصره ۳ ماده ۲۹ قانون برنامه ششم گفت: بر اساس این تبصره دولت مکلف است طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز و کار مناسب در نظامات پرداخت حقوق ومزایای بین مقامات، روسا، مدیران و کارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از بیست درصد تجاوز نکند و در میسر تصمیم گیری قانونی قرار دهد.

وی تاکید کرد: با الحاق تبصره ۳ماده ۲۹ قانون برنامه شسم به بند «و» تبصره۲، بودجه  ۱۴۰۰ خواسته تمام کارمندان باید محقق شود.

حاجی بابایی اظهار امیدواری کرد: دولت همه مساعی خود را برای اجرای این قانون عدالت خواهانه بکار گیرد.

نظر شما