مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۴۰۰ کیلومتر کابل مسی شبکه توزیع برق استان همدان به خود نگهدار و ضد سرقت

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۶۱۳۸
تبدیل ۴۰۰ کیلومتر کابل مسی شبکه توزیع برق استان همدان به خود نگهدار و ضد سرقت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تبدیل ۴۰۰ کیلومتر کابل مسی شبکه توزیع برق استان همدان به خود نگهدار و ضد سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شیرزاد جمشیدی در حاشیه بازدید از طرح‌های شرکت توزیع برق نهاوند گفت: با طرح برق امید امیدواریم مشترکین پرمصرف به رده پایین‌تر و مشترکان خوش مصرف باصرفه جویی ۱۰ درصدی به مشترکان کم‌مصرف تبدیل شوند و برق رایگان دریافت کنند.

وی اظهار داشت: ۴۰ خدمت در اداره برق در استان غیرحضوری است و تا الآن ۷۵ درصد موفق شدیم کارها را غیرحضوری انجام دهیم.

جمشیدی بیان داشت: سعی می‌کنیم با کمک مردم و با استفاده از اپلیکیشن برق من ۲۵ درصد باقیمانده نیز در استان انجام شود و از شهروندان درخواست داریم این برنامه را نصب و از خدمات آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با استفاده از این اپلیکیشن هم چرخه ویروس کرونا قطع شود و هم ترددها و مراجعات کم می‌شود و هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد.

جمشیدی بیان داشت: با نصب این برنامه که بر روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود خدمات غیرحضوری زیادی به مشترکان ارائه می‌شود و با توجه به شرایط کرونا از مراجعات جلوگیری می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار در کل استان برای سال آینده حدود ۴۰۰ کیلومتر برنامه داریم که کار بزرگی است و مورد استقبال مردم قرارگرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: مقدمات کار انجام‌شده است و سهمیه شهرستان‌ها با توجه به مقدار سیمی که روی شبکه‌دارند توزیع خواهد شد.

استفاده از کابل‌های خود نگهدار باعث کاهش سرقت و کاهش قطعی برق می‌شود.

نظر شما