نائب رئیس هیات فوتبال استان در بهار:

تغییرات به معنی ضعف مدیر گذشته نیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۷۱۴۱
تغییرات به معنی ضعف مدیر گذشته نیست
نایب رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: همیشه تغییر و تحول نشان از ضعف مدیریت گذشته نیست و با این تغییرات با تفکری جدید به دنبال تقویت بیشتر هیئت فوتبال بهار هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ کمال عربیان در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهار اظهارداشت: همیشه تغییر و تحول در هر دستگاهی امری اجتناب‌ناپذیر است و این تغییرات نیز به معنی ضعف مدیر گذشته نیست. 

وی افزود: با تصمیم ریاست هیئت فوتبال استان همدان نیاز دیدیم که آقای الوندی در دپارتمان داوری هیئت فوتبال استان می‌توانند بیشتر تاثیرگذار باشند که انصافا در این مدت کوتاه از نظر ابلاغ‌های داوری استان ما تحول خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان بهار از شهرستان‌‌های فعال استان در فوتبال است، گفت: اعتقاد ما این است که ظرفیت بالای فوتبالی در شهرستان بهار وجود دارد که با رشد زیرساخت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان می‌توانند در سطح اول فوتبال کشور بدرخشند.

عربیان خاطرنشان کرد: در بحث داوری، بازیکنان با استعداد و تیم‌داری بهار از گذشته تا به امروز کارنامه خوبی داشته است. 

وی با اشاره به حضور مدیریت جدید در هیئت فوتبال این شهرستان بیان کرد: جای خوشحالی دارد که یک مدیر جوان، سالم و با انگیزه در راس اداره ورزش و جوانان بهار حضور دارد که موجب دلگرمی هیئت‌های ورزشی است.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: حامد رنجبر صولتی نیز از جوانان با انگیزه و با استعداد فوتبال شهرستان بهار بوده که با درایت رئیس هیئت فوتبال استان به عنوان رئیس شهرستان بهار معرفی شده که به طور قطع در کنار بدنه فعال و جوان ورزش بهار می‌تواند منشا خیر باشد.

 

نظر شما
پرونده ویژه