رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان تاکید کرد:

لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۷۵۷۱
لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات ۱۴۰۰
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان بر لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اشاره به آمادگی استان همدان در برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در سال ۱۴۰۰ گفت: ستاد انتخابات استان بر اساس بخشنامه وزارت در زمان قانونی و با ابلاغ حکم کمیته ها توسط استاندار تشکیل و ستاد انتخابات استان با برنامه ریزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونا، اطلاع رسانی و تبلیغات در سال ۱۴۰۰ متفاوت از گذشته است و برگزاری تجمع و دورهمی با جمعیت زیاد فعلاً ممنوع است و باید اطلاع رسانی بیشتر بصورت مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه های رسمی چون خبرگزاری ها، صدا و سیما و نشریات انجام شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، تصریح کرد: رسانه های استان همدان در بحث کنترل کرونا همکاری بسیار خوبی داشتند و انتظار داریم در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین اهمیت جایگاه انتخابات۱۴۰۰  با ستاد انتخابات استان همکاری کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز