درنشست صمیمی مدیرکل ورزش وجوانان با رئیس هیئت کشتی استان مطرح شد؛

با همدلی و برادری کشتی استان را به روزهای اوجش می رسانیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۷۵۷۳
با همدلی و برادری کشتی استان را به روزهای اوجش می رسانیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: با همدلی و برادری کشتی استان را به روزهای اوجش می رسانیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست با رئیس و ارکان هیئت کشتی ضمن تشکر ویژه از رئیس هیئت کشتی استان، گفت: متاسفانه در گدشته در هیئت کشتی استان همدان اختلاف ها و چند دستگی هایی وجود داشت که موجب توقف رشد کشتی استان شد.

وی افزود:در حال حاضر با درایت دکتر یاری و هیئت کشتی این دسته بندی ها در کشتی به حداقل رسیده کما اینکه در حال حاضر نیز منکر اختلاف سلیقه ها نیستیم اما امروز بیش از هر زمان دیگر وحدت را در خانواده کشتی استان احساس می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: کشتی استان در سایه وحدت و همدلی میتواند به جایگاه واقعی خود برسد و قطعا با یاری همه بزرگان بار دیگر می توانیم کشتی را به روزهای اوجش برسانیم.

در ادامه حمید رضا یاری ضمن تشکر از حمایت ها و نقطه نظرات مدیرکل ورزش و جوانان استان ورود این پهلوان خوشنام و با اخلاق کشتی استان را در جایگاه سکانداری ورزش استان مایه فخر و مباهات جامعه کشتی استان دانست و گفت: دکتر سیفی ثمره تلاش و چکیده ورزش کشتی است که می تواند الگوی بسیار مناسبی برای جوانان کشتی استان باشد .

وی خاطر نشان کرد: امروز دکتر سیفی همه دغدغه های ورزش کشتی را بخوبی لمس کرده و این انتظار جامعه کشتی را از ایشان بیشتر کرده است که امیدواریم با حمایت های خود از این رشته مظلوم و پرافتخار استان در زمان ایشان کشتی استان همدان بار دیگر با ستاره‌هایش در آسمان کشتی ایران بدرخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز