استاندار همدان:

تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است/تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۷۷۵۸
تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است/تعطیلی غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه
استاندار همدان با بیان اینکه غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود، گفت: تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع‌ است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در شصتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: با توجه به ایام پیشرک که هم مراجعات به بازار و سفرهای نوروزی، رعایت پروتکل ها بهداشتی مورد تاکید است.

وی گفت: رعایت پروتکل‌ها در کل کشور کاهش پیدا کرده است، و کاهش رعایت پروتکل‌ها مساوی با افزایش گسترش ویروس کرونا است.

استاندار همدان با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد، تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کلیه فعالیت‌ها منطبق بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده، انجام شود، گفت: با توجه به آخرین وضعیت استان، محدودیت‌های جدیدی در هیچ‌کدام از شهرستان‌ها و بخش‌‌ها اعمال نخواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: گروه‌های شغلی مختلف می‌توانند فعالیت‌‌های خود را ادامه دهند و تعطیلی بازار مطرح نیست.

وی گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشوند و تغییری در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شود، محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

استاندار همدان، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان همدان مقصد گردشگری است، ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و رعایت شوند.

وی از تیم‌‌های نظارتی خواست تا با حساسیت و شدت بیشتری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دنبال کنند، گفت: تا عادی شدن شرایط، ورود و تردد خودروهای با پلاک خوزستان در استان همدان ممنوع است‌.

شاهرخی، افزود:  ۷۰درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان از تماس‌های درون خانوادگی است.

وی با بیان اینکه شهروندان هم‌استانی سلامت  بزرگان خانواده را به خاطر ملاقات و دید و بازدید در خطر نیندازند، گفت: تا عادی شدن شرایط، غار علیصدر تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است.

استاندار همدان، گفت:  از مردم استان  همدان که با رعایت پروتکل‌ها باعث شدند تا وضعیت موجود ثابت بماند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز