فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

به دنبال تعطیلی بازار نهاوند نیستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۸۲۱۸
به دنبال تعطیلی بازار نهاوند نیستیم
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: به دنبال تعطیلی بازار نهاوند نیستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس ، اظهار کرد: تا این لحظه به دنبال تعطیلی اصناف و بازار نیستیم، نیاز است این قشر به کمک ستاد کرونا بیایند تا بتوانیم وضعیت بازار را بدون تعطیلی در ۱۴ روز باقی‌مانده سال کنترل نمائیم.

وی گفت: اصحاب رسانه در یکسال گذشته در کنار ستاد کرونا بودند و به خوبی موارد را برای عموم اطلاع‌رسانی کردند نیاز است همچون گذشته در بحث اعلام هشدارها و توصیه های لازم برای مردم اطلاع رسانی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی با همراهی شبکه بهداشت و درمان نیروهای سپاه و بسیج و دستگاه های ذیربط به خوبی در شهرستان به اجرا درآمد و نتایج مطلوبی به همراه داشته است.

مردم  به پروتکل ها بی تفاوت شدند ، آمارها افزایش یافت

در ادامه سیامک دانشور از افزایش مراجعه کنندگان و بیماران و موارد مثبت به کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: اگر شرایط را کنترل نکنیم مراحل حادی پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: آماری که توسط رسانه ها اعلام می شود مربوط به مریض های مثبت بستری در بیمارستان است لذا این آمار کامل و جامع نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، گفت: بی تفاوتی مردم نسبت به رعایت پروتکل ها، از سر گرفته شدن جشن ها و عروسی ها و فعال شدن آرایشگاهها ، ورود پلاک غیر بومی ها و شلوغی آئین های ختم و.....را از جمله دلائل افزایش موارد کرونا در شهرستان دانست

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز