مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سالن ورزش های رزمی شهرستان تویسرکان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۸۷۶۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سالن ورزش های رزمی شهرستان تویسرکان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی به همراه روزبه معاون ورزشی و رنجبردار مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در سفر به تویسرکان با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان از پروژه های ورزشی بازدید کردند.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم دولت و به تبع آن وزارت ورزش و جوانان بهره برداری از پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و همچنین بازدید از روند ساخت پروژه های ورزشی در سراسر استان پروژه های خوبی همچون سالن باستانی شهرستان نهاوند، چندین زمین چمن و غیره در سراسر استان بهره برداری شده و یا در دست بهره برداری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سالن ورزش های رزمی تویسرکان، گفت: سالن رزمی شهرستان تویسرکان در سال جاری 40 میلیون تومان اعتبار مصوب تخصیص یافته دارد که در این سفر مقرر شد با هماهنگی بین دستگاهی انشعابات آن وصل شود.

وی با بیان اینکه سالن باستانی تویسرکان حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اعتبار مصوب سالن باستانی تویسرکان 400 میلیون تومان بوده که نیمی از آن تخصیص یافته و در حال عقد قرار داد برای ادامه کار است.

سیفی خوابگاه ورزشی تویسرکان را دیگر پروژه ای اعلام کرد که از آن بازدید شد و گفت: این پروژه دارای 750 میلیون تومان اعتبار مصوب در سال جاری است که 680 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

وی در خصوص زمین چمن مصنوعی سرکان نیز، گفت: 840 مترمربع از چمن مصنوعی مورد نیاز این پروژه خریداری شده که 3 میلیارد دیگر نیز برای خریداری مابقی آن نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی مسئولین شهرستان و همچنین پیگیری های نماینده مردم شهید پرور شهرستان بتوانیم تویسرکان را به حق خود برسانیم.

گفتنی است دکتر حمید سیفی در این سفر از روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی شهرستان تجلیل و به نام یاد شهدای گرانقدر اسلام، انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین وطن و حرم در راستای عمل به توصیه های ائمه معصوم و رهبری معظم انقلاب چند اصله نهال را با حضور مسئولین ارشد شهرستان غرس کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز