مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

احتکار مواد غذایی جایگاه نخست پرونده های تعزیراتی در استان همدان را دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۸۸۰۲
احتکار مواد غذایی جایگاه نخست پرونده های تعزیراتی در استان همدان را دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، گفت: احتکار مواد غذای جایگاه نخست پرونده های تعزیراتی در استان همدان را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش جودکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به ۲۲۵ فقره پرونده احتکار کالا طی سال جاری در استان همدان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲۵ فقره پرونده احتکار با محکومیت بیش از ۳۳۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشترین پرونده ها مربوط به احتکار مواد غذایی شامل روغن ، برنج ، شکر و دیگر اقلام مورد نیاز مردم بوده که ارزش آن بیش از ۲۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان رقم پرونده های احتکار لوازم خانگی را بیش از ۲۶ میلیارد ریال و لاستیک خودرو را بیش از ۲۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این اقلام نیزدر رتبه های بعدی احتکار کالا در استان همدان قرار دارند.

جودکی با بیان اینکه اجناس مکشوفه با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در شبکه رسمی توزیع شده و خواهد شد، گفت: تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی با کسانی که کالای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند به صورت جدی برخورد خواهند کرد.

وی بابیان اینکه نوسانات قیمت در بازار هم دغدغه مصرف کنندگان شده و هم فروشندگان و خودداری از فروش کالا و انبار کردن آن از عوارضی است که به این مشکلات دامن می‌زند، گفت: شناسایی انبارهایی که اجناس در آن‌ها احتکار می‌شود در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز