مدیر جهاد کشاورزی نهاوند:

یک‌هزار تن کود اوره بین کشاورزان نهاوندی توزیع شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۸۸۲۴
یک‌هزار تن کود اوره بین کشاورزان نهاوندی توزیع شد
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: طی بهمن ماه و اسفندماه سال جاری یک‌هزار تن کود از نوع اوره بین کشاورزان نهاوندی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، کریم حاج باباعلی با بیان اینکه طی بهمن ماه و اسفندماه سال جاری یک‌هزار تن کود از نوع اوره بین کشاورزان نهاوند توزیع شد، اظهار کرد: این میزان کود سهمیه شهرستان برای کشت بهاره بوده که متناسب با میزان زمین‌های زیر کشت در اختیار همه کشاورزان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در پائیز امسال بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن کود ازته سهمیه بین کشاورزان نهاوندی توزیع شد، گفت: البته با توجه به سطح زیر کشت محصولات کشاورزی این شهرستان نیاز کشاورزان بیشتر از سهمیه‌ای است که در اختیار ما قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سطح زیر کشت محصولات زراعی در نهاوند حدود ۸۰ هزار هکتار است که این میزان زمین زیر کشت به کود زیادی از انواع مختلف به ویژه اوره نیاز دارد.

وی گفت: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا کود مورد نیاز کشاورزان را تامین کنیم و با توجه به قولی که به کشاورزان داده ایم توانستیم به وعده خود عمل کنیم.

حاج باباعلی ادامه داد: توزیع کود به گونه‌ای صورت گرفت که همه کشاورزانی که حواله در دست داشتند بخشی از کود مورد نیاز خود را تامین کردند.

نظر شما