رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند:

۵ فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۲
۵ فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند، گفت:۵ فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نقی کاکاوند با بیان اینکه پنج فروشگاه زنجیره‌ای در نهاوند برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند اظهار کرد: یکی از این فروشگاه‌ها اقدام به فروش اجباری کالا کرده بود و چهار فروشگاه دیگر نیز به خاطر گرانفروشی مرغ معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طرح بازرسی و تشدید نظارت بر بازار با همکاری ادارات ذیربط به صورت روزانه انجام می شود گفت: بازرسان ما در گشت‌های نظارتی خود از تمام فروشگاه‌های سطح شهر بازدید کرده و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند که تاکنون چندین مورد از واحدها به علت تخلف به تعزیرات معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در این شهرستان به ازاء هر کیلو ۲۵ هزار تومان است که نرخ آن به صورت روزانه تعیین شده و در صورت تخلف با گرانفروشان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه در نهاوند 10 تا 12 تن مرغ کشتار روز وارد شهرستان شده و به مصرف می‌رسد افزود: با توجه به اینکه کشتارگاه مرغ در این شهرستان تعطیل است لذا مرغداری‌های نهاوند مرغ خود را به امور دام استان تحویل می‌دهند و آنها نیز مطابق با سهمیه شهرستان مرغ کشتار روز را به نهاوند ارسال می‌کنند.

کاکاوند  قیمت گوشت گوسفندی ۱۲۷ هزار تومان و گوشت گاو نیز ۱۱۰ هزار تومان است گفت: قیمت‌ گوشت به صورت هفتگی تعیین و در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد که رعایت قیمت مصوب از سوی قصابان الزامی است.

وی در پایان گفت: گوشت گوسفند مورد نیاز شهرستان از کشتارگاه نهاوند تامین می شود اما گوشت گاو از اراک و یا سایر استانها تامین و به شهرستان وارد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز