مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

املاک و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شناسنامه‌دار شدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۹۹۸۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: املاک و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شناسنامه‌دار شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در پنجاهمین نشست سه‌شنبه‌های با ورزشی‌نویسان استان همدان با اشاره به بخشی از اقدامات صورت‌گرفته طی 6 ماهه گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: از بدو ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در راستای التیام بخشی به حوزه ورزش و جوانان و همچنین اولویت‌بندی امورات قابل‌اجرا بیش از 100 جلسه هم‌اندیشی با گروه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برگزار شده که نتایج خوبی برای برون‌رفت ورزش و جوانان از مشکلات گذشته حاصل شد.

وی با اشاره به تشکیل بیش از 20 کارگروه تخصصی در زمینه‌های اسپانسری، قهرمانی، پشتیبانی، زیرساخت‌های ورزشی و غیره، گفت: هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان انسجام‌بخشی به امورات روزانه‌ای است که توسط همکاران اجرا می‌شود تا بتوانیم هدفی واحد را دنبال کنیم و ان‌شاءالله به نتیجه متعالی دست یابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف ورزش و جوانان انجام شده که در آینده‌ای نزدیک در رسانه ملی به تشریح آن به‌صورت شفاف خواهم پرداخت، گفت: امروز باید به دنبال تغییر نگرش‌ها باشیم و از برداشت‌های کوچک بپرهیزیم تا بتوانیم از شرایط به وجود آمده کمال بهره‌مندی را ببریم چراکه اگر بخواهیم خود را درگیر حواشی کنیم همچون گذشته فرصت‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شوند.

وی با اشاره به رفع مشکل تردد به استخر واقع در کوچه مشکی، گفت: معبر ورودی به این استخر با هدف رضایتمندی مردم منطقه و هماهنگی با شهرداری تغییر و پرونده حقوقی چندساله دراین‌خصوص بسته شد.

سیفی ایجاد پیست صحرانوردی در کنار پیست تارتان مجموعه شهید مفتح را دیگر اقدام اداره کل ورزش و جوانان در راستای استفاده چندوجهی از اماکن ورزشی عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همراهی وزارت ورزش و جوانان به دنبال تأسیس زمین‌های چمن تمرینی در استادیوم شهید مفتح هستیم.

وی از صدور اسناد مالکیت بخش قابل‌توجهی از اماکن ورزشی خبر داد و گفت: بیش از 180 هکتار از املاک اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعیین حدود شده و اسناد آن صادر و یا در حال صدور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صدور سند پناهگاه‌های کوهستان، شفافیت قراردادها و اماکن ورزشی و منابع مالی را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: طی مدت اعتبارات خوبی به هیئت‌های ورزشی و تیم‌های مختلف تزریق شده است.

وی ادامه داد: در خصوص زمین چمن‌هایی که به علل مختلف در سطح استان دارای مشکلاتی بودند با تشکیل کارگروه تخصصی ارزیابی هزینه شدند که بخشی از آنها در حال رفع مشکل و بخش دیگری نیز در دست اقدام است.

سیفی از فراهم شدن زمینه احداث پیست موتورسواری و اسب‌سواری در بیشتر شهرستان‌های استان همدان خبر داد و گفت: تنها در شهرستان فامنین با همکاری و ارتباط مؤثر با فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان 42 هکتار زمین توسط منابع طبیعی برای احداث پیست موتورسواری و اسب‌سواری به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص‌داده‌شده است.

وی گفت: در خصوص پیست اسکی تاریک دره نیز با نگاه مثبت استاندار محترم و تعامل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، مدیریت بحران استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مسیر دسترسی به این پیست در فرصت باقیمانده بازگشایی و ساختاری مشخص برای سال‌های آینده نیز تعریف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت‌های ما از فعال‌ترین هیئت‌ها هستند، گفت: در حال حاضر معاونت ورزش قهرمانی اداره کل طی فرمتی خاص در حال آنالیز هیئت‌های ورزشی است تا بتوانیم در آینده حرفه‌ای‌تر عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز