اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۲ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۱۱۴۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۲ اسفند ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با فوت سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۴۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اعلام این خبر، گفت: با فوت سه نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۴۷ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۵ مورد بود که از این تعداد ۳۸ نفر در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 12  22

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۲، بهار ۶۲۴، تویسرکان ۶۷۳، رزن ۴۶۱، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۷ و کبودراهنگ ۶۷۹ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۳ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز