وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

باید همه سایت های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستاهای همدان بهره برداری شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۶
باید همه سایت های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستاهای همدان بهره برداری شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: باید همه سایت های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستاهای همدان بهره برداری شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد جواد آذری جهرمی شامگاه شنبه در جلسه کنترل پروژه طرح های uso استان همدان افزود: همزمان با ۱۲اردیبهشت باید همه سایت های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه در روستاهای همدان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی این استان باید برای بهره برداری از این طرح‌ها همکاری کنند.

آذری جهرمی با بیان اینکه تا همه طرح های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستایی استان همدان تکمیل نشود آن‌ها را افتتاح نمی کنیم، اضافه کرد: بسیاری از این طرح ها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد اما اگر افتتاح شود انگیزه ادامه کار کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه در روستاهای استان همدان بیش از ۱۰۰ سایت باید به روز رسانی و ۱۵ سایت جدید هم راه اندازی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده شرکت ایرانسل باید هفت سایت پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهای استان همدان راه اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این سایت ها مجموع پوشش اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه در استان همدان به بیش از ۹۰ درصد می رسد.

آذری جهرمی با اشاره به آب و هوای مناسب همدان گفت: با توجه به شرایط گردشگری این استان، باید مشکلات اینترنت تلفن همراه در روستاهای استان برطرف شود.

وی اظهار داشت: گردشگر اینترنت همراه می خواهد و ما باید پوشش اینترنت تلفن همراه را در این استان ارتقا دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: تحریم ها مشکلات زیادی را در راه اندازی تجهیزات شبکه تلفن همراه ایجاد کرده است ولی ما در اجرای پروژه ها با استفاده از دانش بومی مصمم هستیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه پست در استان همدان باید توسعه یابد، گفت: بسته بندی و ارسال پستی اختصاصی سفال لالجین باید در استان همدان راه اندازی شود تا صنایع دستی این شهر به راحتی در اختیار مردم سراسر کشور قرار گیرد.

آذری جهرمی افزود: بر اساس قانون دولت مبنی بر فروش املاک مازاد دولتی، ساختمان پست آرامگاه بوعلی همدان اگر مازاد است باید فروخته شود در غیر اینصورت برای ارائه خدمات پستی به مردم همدان حفظ شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر همدان باید در اجرای طرح های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه ایرانسل همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز