معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

برای تامین مرغ در استان همدان مشکلی نداریم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۲۶۵۸
برای تامین مرغ در استان همدان مشکلی نداریم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه ظرفیت‌سازی ۲۵۰ تن کشتار مرغ برای توزیع روزانه در بازار انجام شده است، گفت: برای تامین مرغ در استان همدان مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: مصوب شده ۵هزارتن مرغ وارد کشور شود سهم استان دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه مرغداران استان همکاری بیشتری با ستاد تنظیم بازار استان داشته باشند، گفت: ظرفیت‌سازی ۲۵۰ تن کشتار مرغ برای توزیع روزانه در بازار انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه کمبودی در عرصه تامین مرغ در استان وجود ندارد‌، گفت: جوجه‌ریزی با ۲دهم درصد افزایش، به حدود دو میلیون قطعه رسیده است.

وی افزود: اولویت در تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیار مردم در شب عید، با  اقشار کم برخوردار در مناطق مختلف از جمله حواشی شهر باشد‌.

پور مجاهد با تاکید بر اینکه سازمان صمت، نظارت جدی و موثری بر روند کالاهای اساسی به ویژه در آستانه شب عید داشته باشد، گفت: ممنوعیت صادرات میوه، بازار میوه را متعادل خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز