معاون استاندار همدان:

همدان در رتبه پنجم سوادآموزی کشور قرار گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۳۲۷۴
همدان در رتبه پنجم سوادآموزی کشور قرار گرفت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در ارزیابی صورت گرفته وزارت آموزش و پرورش و بررسی شاخص‌های مختلف، این استان در رتبه پنجم سوادآموزی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت در شورای آموزش و پرورش استان همدان، گفت: در حوزه سواد آموزی، به همت آموزش و پرورش، نتایج خوبی را در استان همدان به دست آوردیم و با تلاش بیشتر باید جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی اظهار داشت: موضوع تامین زمین و ساخت مسکن فرهنگیان در شهر همدان یکی از اولویت هایی است که باید به جدیت پیگیری شود.

آزادبخت با تاکید بر اینکه باید با برگزاری جلسات و برنامه ریزی منسجم به اهداف خود برسیم، عنوان کرد: برنامه ریزی آموزش های فرهنگی در طرح هدی در آموزش و پرورش باید یکپارچه و با دیگر برنامه های فرهنگی تداخل نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ماه شعبان ماه پر خیر و برکتی است و در آن باید وحدت و یکپارچگی را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: اگر با سواد بی دین تربیت کنیم هنر نکردیم اما اگر با سواد با دین پرورش دهیم رسالت انقلابی خود را به جا آورده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در چهارچوب های آموزش و پرورش مسئولان مرتبط باید برای تقویت حوزه فرهنگی تلاش کنند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و همکاری کادر درمان و مردم، در موضوع مهار کرونا استان همدان در تثبیت خوبی قرار گرفته است که با تعامل و همکاری بیشتر این موفقیت تداوم خوهد داشت.

آزادبخت اضافه کرد: در شرایط کنونی تحریم و مشکلات اقتصادی ، اگر ما جنگ اقتصادی را به خوبی هدایت کرده ایم حاصل منویات و راهنمایی‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز