دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند:

مخدوش کردن پلاک خودرو جرم محسوب می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۶
مخدوش کردن پلاک خودرو جرم محسوب می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت:برخی رانندگان برای فرار از چنگال قانون پلاک خودرو خود را مخدوش(گل مالی و پنهان کردن شماره انتظامی، محو و یا دستکاری اعداد) می‌کنند که این اقدام آنها جرم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزاد بخت با اعلام این خبر، افزود: وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا وضعیت کرونای در نهاوند را نارنجی اعلام کرده استف به همین دلیل ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر نهاوند و تردد هر گونه خودرو با پلاک بومی و غیر بومی از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در خیابان های شهر نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آزاد بخت گفت: به همین علت عده ای برای دور زدن قانون اقدام به تغییر در ارقام پلاک، ناخوانا کردن پلاک، پوشاندن پلاک یا برداشتن پلاک وسیله نقلیه می کنند،که این اقدامات تخلف است و در صورت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد خودروها در مسیرهای بین شهری  نهاوند رانندگان غیر بومی،بومی و مسافران به منظور جریمه نشدن اقدام به مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو کرده اند که به پلیس ابلاغ شده است، ضمن توقیف این خودروها رانندگان متخلف به مرجع قضایی معرفی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز