دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان:

یک هزار و ۱۳۰ داوطلب برای شوراهای شهر استان همدان ثبت نام کردند

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۴۱۳۵
یک هزار و ۱۳۰ داوطلب برای شوراهای شهر استان همدان ثبت نام کردند
دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان، گفت: یک هزار و ۱۳۰ نفر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند که البته با توجه به تداوم روند ثبت نهایی غیرحضوری نامزدها، احتمال تغییر این رقم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ابوالقاسم الماسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان همدان، همزمان با سراسر کشور ۲۰ اسفند آغاز و ساعت ۲۴ روز ۲۶ اسفند(دیروز) به پایان رسید.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: برهمین اساس، ۴۰۴ نامزد برای انتخابات شورای شهر در شهرستان همدان، ۱۹۴ داوطلب در شهرستان ملایر، ۱۰۱ نفر در شهرستان نهاوند، ۷۹ داوطلب در شهرستان تویسرکان، ۱۱۰ نفر در شهرستان اسدآباد، ۶۳ نامزد در شهرستان کبودراهنگ،  ۳۶ نفر در شهرستان رزن، ۳۱ داوطلب در شهرستان درگزین، ۸۹ نفر در شهرستان بهار و ۲۳ داوطلب نیز در شهرستان فامنین ثبت نام کرده اند.

الماسی با بیان اینکه ۱۳۲ نفر از مجموع داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای شهر در استان همدان زن هستند، اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر این استان دارای شغل آزاد، ۱۵۱ نفر کارمند، ۱۱۰ نفر بازنشسته، ۱۰۲ نفر فرهنگی، ۳۶ نفر استاد دانشگاه، ۲۸ نفر بیکار، ۱۹ نفر طلبه، چهار نفر پزشک، ۹ نفر وکیل، ۶ نفر نظامی، ۲۵ نفر کشاورز و  و ۱۳۵ نفر نیز در دیگر حوزه ها مشغول هستند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه ۱۷۸ نفر از داوطلبان سابقه عضویت در دورهای قبلی شوراها را دارند، گفت: آمار نامزدهای ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراها نسبت به دوره گذشته در استان همدان ۳.۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز