استاندار همدان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان همدان

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۴۱۳۷
ضرورت استفاده از جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان همدان
استاندار همدان بر ضرورت استفاده از جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در مراسم پایان سال دیدار با مدیران ستادی استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان، ضمن قدردانی از عملکرد خوب مجموعه وزارت کشور در استان همدان در سال ۱۳۹۹ گفت: استان همدان در سال ۱۳۹۹ به توفیقات بزرگی رسیده است که زحمات مدیران و کارکنان مجموعه دولت در استان قابل تقدیر است.

وی گفت: تلاش کردیم تا اقدامات ماندگاری در استان انجام دهیم و با شکل و نمای جدیدتری در قالب یک برنامه مدون و کارشناسی شده تحت عنوان سند راهبردی  تنظیم و در دستور کار قرار دهیم و بسیاری از موفقیت ها ماحصل همین سند بوده است.

وی تصریح کرد: با برنامه و وحدت و همکاری همه مجموعه ها برای تحقق اولویت‌ها و ماموریت دستگاه‌ها در استان اقدام کردیم.

استاندار همدان با بیان اینکه از مزایای عمده و قابل توجه برنامه راهبردی توسعه استان مشخص کردن نقشه راه توسعه استان تا چند سال آینده است، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۲۰۰ میلیارد پروژه برای توسعه در استان در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر با بیش از ۵هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا سال‌ها در استان ماندگار است، گفت:  در هر دو سال یک سد در استان به بهره برداری رسیده است که در توسعه و اقتصاد استان نقش بی‌بدیلی ایفا خواهند کرد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استان در حوزه اقتصادی و درسال جهش تولید خوش درخشیده است، گفت: عملکرد دولت در حفظ سلامت مردم در برابر ویروس کرونا، در شرایط تحریم‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: جوانان و بانوان را بیشتر دریابید و در عرصه‌های مختلف مدیریتی مشارکت دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز