پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت هفته جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۱:۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۶۱۳۱
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت هفته جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جوانی گاه حرکت و پویایی و نگاه بالنده برای حرکت بسوی فردایی روشن است، فردایی که با تلاش و کوشش و در سایه ایمان والا، تخصص، تفکر علمی و مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی محقق خواهد گردید.

بی شک بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان پاک و توانمند ایران اسلامی زمینه ساز دستیابی به بالندگی و موفقیت‌های ارزشمند و غرورآفرینی است که در هر برهه‌ای از زمان موجب اعتلاء، اقتدار و سربلندی میهن عزیز اسلامیمان می‌شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی بستری را فراهم نمود تا جوانان عزیز ما با نوآوری و بهره گیری از فرصت بدست آمده نقش شایسته‌ای را در عرصه‌های مختلف ایفاد نمایند و حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ایران اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حرم اهل بیت آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان و رشادت‌های آنان در سنگر‌های مختلف شاهد رشد و بالندگی ایران عزیز اسلامی در تمامی زمینه‌ها هستیم.

seifi

جوانان ایران اسلامی امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و گام دوم را با تاسی از مکتب سلیمانی محکم تر برداشته اند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بخصوص جوانان مؤمن، فرهیخته، ولایی و توانمند استان عزیزمان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار همدان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی بعنوان «تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها» نامگذاری گردیده با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند.

نظر شما