فرماندار نهاوند:

توقف خودرو در حاشیه سراب ها و مراکز گردشگری شهرستان نهاوند ممنوع است/ممنوعیت تردد شبانه در نهاوند و اعمال جریمه

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۶۷۶۰
توقف خودرو در حاشیه سراب ها و مراکز گردشگری شهرستان نهاوند ممنوع است/ممنوعیت تردد شبانه در نهاوند و اعمال جریمه
فرماندار نهاوند با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در نهاوند و اعمال جریمه خودروها، اظهار کرد: توقف خودرو در حاشیه سراب ها و مراکز گردشگری شهرستان نهاوند ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری ظهر شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان نهاوند، گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ رنگ‌بندی شیوع کرونا زرد اما شکننده است از این رو مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا از میهمانی ها و حضور در تجمعات نوروزی بپرهیزند.

وی اظهار کرد: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی یک ضرورت در جلوگیری از تشدید بیماری کووید ۱۹ به شمار می رود.

فرماندار نهاوند، گفت: چون وضعیت نهاوند زرد است برابر قانون نمی توانیم ممنوعیت و محدودیت ایجاد کنیم. اعلام وضعیت رنگ بندی شهرستان در حوزه اختیار ما نیست  مرکز و ستاد ملی کرونا تعیین کننده این رنگ بندی است.  

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت زرد ورودی کلیه مناطق گردشگری نهاوند ، سرابها و بام نهاوند مسدود شوند، گفت: در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت پارک هرگونه خودرو با پلاک بومی و غیر بومی در حاشیه جاده ها ، اماکن گردشگری و تفرجگاه ها مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شوند.

ناصری خاطرنشان کرد: همدلی، اتحاد و انسجام همگانی کلیه دستگاه ها در مقابله با ویروس کرونا ضروری است ، لذا از کلیه اصحاب رسانه تقاضا داریم همچون گذشته در اقناع سازی و اطلاع رسانی به عموم جامعه ستاد شهرستان را یاری کنید

وی با اشاره به اینکه کلیه سالن ها و اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به ویژه حضور در تجمعات ، دورهمی های فامیلی شهرستان جزو مناطق دارای شمار مبتلایان زیاد به ویروس گرونا قرار گرفته‌است.

فرماندار نهاوند، افزود: باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم خطر این ویروس را متذکر شویم برگزاری جشن های نیمه شعبان را مدیریت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز