رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در تالار قرآن همدان

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۵
برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در تالار قرآن همدان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی شهرداری همدان برگزار می‌شود.

روح‌الله وجدی هویدا در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در همدان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هر ساله به مناسبت فرا رسیدن جشن نیمه شعبان برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بیند که  امسال به دلیل شیوع کرونا این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ساعت 20:30 شب نیمه شعبان ( یکشنبه شب) مراسم نورافشانی همراه با اجرای سرود، در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی شهرداری همدان ( تالار قرآن) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که به مناسبت این روز فرخنده و مبارک فضاسازی شهری با همکاری مناطق 4 گانه شهرداری همدان در دستور کار قرار گرفته است گفت: با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج دیوارنگاره‌ای در میدان آرامگاه بوعلی سینا با موضوع همدلی برای ظهور نصب شده است.

وجدی با اشاره به اجرای سرودهای مذهبی و انقلابی در اقصی نقاط شهر به مناسبت عید نیمه شعبان عنوان کرد: برگزاری جشن نیمه شعبان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جشن میلاد منجی عالم بشریت با مشارکت فرهنگسرای حکمت و پرواز در رصدخانه ابن‌صلاح و برپایی غرفه‌ای با موضوع میلاد منجی با مشارکت بنیاد مهدویت از دیگر برنامه‌های ویژه عید نیمه شعبان است.

وی تصریح کرد: جشن بزرگ نیمه شعبان نیز از ساعت 18 روز دوشنبه با همکاری جامعه ایمانی مشعر شامل برنامه‌هایی چون مداحی، سخنرانی حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی، نورافشانی، اجرای سرود و اجرای سایر گروه‌های هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی شهرداری همدان ( تالار قرآن) برگزار می‌شود.

نظر شما