رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان:

در رد یا تایید صلاحیت ها سفارش پذیر نیستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۷:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۷۶۴۸
در رد یا تایید صلاحیت ها سفارش پذیر نیستیم
رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان، گفت: در رد یا تایید صلاحیت ها سفارش پذیر نیستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: در بررسی صلاحیت کاندیداها روند ما مُر قانون طبق استعلام نهادهای ۵گانه سپاه، اداره اطلاعات، آگاهی، دادگستری و ثبت احوال است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت پرهیز از تجمع، بر این اساس شیوه نامه اجرایی تشکیل هیات های اجرایی در انتخابات ۱۴۰۰ با تفاهم و توافق بین هیات مرکزی نظارت و ستاد انتخابات ۱۴۰۰ در کشور صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام فلاحی گفت: در این دوره انتخابات پرونده‌ها با دقت بررسی و مسائل حزبی و جناحی در تائید صلاحیت‌ها تاثیری نخواهد داشت، اما تائید افراد سالم، متعهد و متخصص الویت هیات نظارت و مراجع استعلامات است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تصریح کرد: در میان مردم هستیم و از اوضاع و شرایط اقتصادی کشور اطلاع داریم و در انتخابات ۱۴۰۰ نیز ملاحظات قانونی را در نظر داشته و بر مبنای آن عمل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در دوره های گذشته از برخی شهرها شکایت های فراوانی برای هیات نظارت آمد که مورد دقت و بررسی قرار نگرفت که این عدم دقت و نظارت باعث انحلال شورا یا سلب عضویت برخی اعضا شد. بنابراین با در نظر گرفتن حق الناس و به دور از مصلحت اندیشی و با حساسیت و دقت بیشتری به بررسی صلاحیت کاندیدا عمل می کنیم و در رد یا تایید صلاحیت ها سفارش پذیر نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز