در مراسمی؛

مرکز مشاوره ازواج در همدان افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۸۲۵۱
در مراسمی به مناسبت هفته جوان مرکز مشاوره ازواج در همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در مراسمی به مناسبت هفته جوان با حضور معاون پشتیبانی، معاون جوانان و جمعی از مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مرکز مشاوره ازدواج در همدان به بهره‌برداری رسید.

جمال لطیفی در این مراسم با تأکید بر ضرورت توسعه مراکز مشاوره در کشور باهدف آگاه‌سازی جوانان در زمینهٔ های مختلف، اظهار کرد: ازدواج سنت پسندیده‌ای است که اگر آگاهانه و به هنگام نباشد برای جوانان مشکل‌آفرین خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مراکز مشاوره ازدواجی که مجوز آن‌ها از طریق معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان صادر می‌شود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر علاوه بر این مراکز مشاوره ازدواج دیگری در همدان و ملایر فعال هستند که آماده خدمت‌رسانی به جوانان رادارند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر ضرورت تقویت و تحکیم بنیاد خانواده، گفت: امیدوارم باهمت جوانان بتوانیم هر آنچه شایسته این قشر عظیم جامعه است را فراهم و دغدغه ایشان را رفع کنیم.

وی بابیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه جوانان توجه ویژه‌ای به این عزیزان دارد چراکه روحیه جوانی دارند، گفت: پویایی جامعه و ساختن ایرانی آبادتر از گذشته مستلزم زیستن جوانانی سالم و عاری از مشکلات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز