حاجی بابایی:

لازمه توسعه صنعت گردشگری ایجاد زیرساخت های حمل و نقل است

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۲۵۴
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت:لازمه توسعه صنعت گردشگری ایجاد زیرساخت های حمل و نقل است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در بازدید از دهکده تفریحی توریستی گنجنامه که با حضور مدیرعامل این مجموعه و تنی چند از مدیران استان همدان برگزار شد ضمن تبریک عید نوروز و همچنین نیمه شعبان بابیان اینکه همدان ظرفیت حرکت شتابان به‌سوی توسعه را دارد، تصریح کرد: همدان در یک دهه دیگر در بین استان‌های کشور زبان زد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همدان درزمینهٔ دانشگاهی رشد خوبی دارد و در حال تبدیل‌شدن به قطب دانشگاهی کشور است، خاطرنشان کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه پیوند کبد در همدان فراهم‌شده امیدواریم این مهم برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر در همدان رقم بخورد.

نماینده مردم همدان با اشاره به توسعه 19 هکتاری پارک علم و فناوری همدان، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در سال گذشته 350 میلیارد برای راه‌آهن همدان سنندج جذب شد امسال نیز این مبلغ به 375 میلیارد افزایش‌یافته تا کار با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به پیگیری برای اتوبان شدن مسیر دسترسی به غار علیصدر و همچنین ضرورت ایمن‌سازی و بازگشایی مسیر گنجنامه تویسرکان، گفت: متأسفانه همدان در حوزه مخابرات و توسعه شبکه‌های اینترنت و تلفن همراه رشد چشم‌گیری نداشته و در برخی موارد و مناطق شاهد عدم آنتن دهی هستیم که نشان از ضعف زیرساخت‌ها دارد لذا امیدواریم این مهم نیز به کاروان توسعه همدان برساند.

حاجی بابایی بابیان اینکه همدان جز سه دهک آخر استان‌های کشور ازلحاظ مخابراتی است، گفت: امیدواریم این مهم هرچه زودتر توسعه یابد چراکه جایگاه همدان و مردم آن بیش از این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه همدان ازلحاظ کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است، گفت: در حوزه آب و فاضلاب نیز در اردیبهشت‌ماه سال جاری شاهد افتتاح مدل دوم فاضلاب همدان با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین بابیان اینکه بیمارستان ارتش همدان در حال بهسازی و تکمیل است ، گفت: خوشبختانه مسئولین استان همدان همدل و همراه برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بحث آمار اشتغال و راستی آزمایی آن با مسئولین اختلافاتی داریم چراکه به همین جهت بودجه تخصیصی استان کاهش میابد، گفت: تلاش برای بهبود اوضاع معیشتی، شغلی، سکونت و غیره مردم یعنی انقلابی بودن که باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

حاجی بابایی، گفت: مجمع نمایندگان استان با اتحاد و همدلی کارهای خوبی انجام می‌دهند تشکر از اصحاب رسانه استان همدان که به یک رشد قابل‌تحسینی رسیدند و برای توسعه همدان تلاش می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز