رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان:

جوان ۳۱ ساله همدانی به بیماران نیازمند اهدا عضو جان دوباره داد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۹۷۱۲
جوان ۳۱ ساله همدانی به بیماران نیازمند اهدا عضو جان دوباره داد
رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان، گفت: جوان ۳۱ ساله همدانی به بیماران نیازمند اهدا عضو جان دوباره داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مجید حمیدی با بیان اینکه اولین ایثار سال ۱۴۰۰ استان همدان متعلق به زنده یاد علی جلالی فرد، ۳۱ ساله اهل و ساکن فامنین است اظهار کرد: آن مرحوم به علت مسمومیت در بیمارستان مهر ملایر بستری و دچار مرگ مغزی شده بود که اعضای بدنش با سخاوتمندی خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای بدن مرحوم جلالی فرد به چند بیمار نیازمند به عضو پیوندی اهدا شد گفت: قلب، کبد و کلیه های آن مرحوم بیمارانی را از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان با بیان اینکه از خداوند متعال علو درجات را برای روح بزرگ آن عزیز و شکیبایی در تحمل فراغش را برای خانواده ارجمندش خواستاریم افزود: به جاست از زحمات تیم پرتلاش بیمارستان مهر ملایر  و پرسنل زحمتکش بخشICU، مترون بیمارستان، خانم شهاب؛ مسوول کوردیناتورها و تیم همیشه همراه بیمارستان سینای تهران تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه بیشتر فرهنگ همنوع دوستی اهدای عضو نهادینه شود عنوان کرد: اعضای بیماران مرگ مغزی که امکان برگشت به این دنیا را ندارند، می‌تواند به بیماران نیازمند پیوند، زندگی دوباره ببخشد که امیدوارم این مسئله نهادینه شود و قبل از اینکه  زیر خاک بروند، اهدا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز