فرماندار همدان خبر داد:

اعمال محدودیت های کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۰۱۱۵
اعمال محدودیت های کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان
فرماندار همدان اعمال محدودیت های کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان از خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد علی محمدی در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان گفت: عادی انگاری در موضوع شیوع کرونا خطر بزرگی است و رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی به ویژه رستورانها و غذاخوری ها بسیار ضروری است. 

وی به عرضه اقلام بهداشتی درچادرهای برپا شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این چادرها باید به تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه عرضه اقلام بهداشتی متفرقه در سطح شهر و مشکل سد معبر برخی از چادرها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادرهایی غیر ضروری اقدام کند. 

او با قدردانی از همکاری مردم در مراسم چهارشنبه سوری و حضور نیافتن در آرامستان همدان در پنجشنبه و جمعه آخرسال گفت: با توجه به دور اندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون در وضعیت زرد قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام کنیم.

محمدی یادآوری کرد: افزایش حضور در مراکز خرید، سفرها و رفت و آمدها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، تست های مثبت، موارد بستری و فوتی کرونا تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر پروتکل ها باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه مهمانی خدا مجبور به برگزاری نکردن مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز